Tolesni žingsniai:
1. Mes atsiųsime jums tolesnes instrukcijas el. paštu. Jei per 24 valandas iš mūsų negausite el. laiško (patikrinkite šlamšto aplanką / spam), nedelsdami kreipkitės į „Samsung“ klientų aptarnavimą.
2. Vadovaudamiesi mūsų el. laiške pateiktomis instrukcijomis, jūs atsiųsite mums savo įrenginį nemokamai (prašome būti kantriems ir palaukti mūsų instrukcijų el. paštu). NB! Nufotografuokite seno įrenginio priekinę ir galinę dalį ir išsaugokite ją!
3. Mes patikrinsime jūsų įrenginį ir pranešime apie rezultatus el. paštu.
4. Patikrinus įrenginį ir jūsų galutinį patvirtinimą, sumokėsime per 5 darbo dienas.
Jei norėtumėte pas mus užsisakyti specialų grąžinimo rinkinį arba jei turite klausimų, susisiekite su „Samsung“ klientų aptarnavimo centru:
Estija: 800-7267
Latvija: 8000-7267
Lietuva: 0800 77777