DUK

Atsiųsime Jums specialų nemokamą voką, kuriame galėsite mums saugiai atsiųsti savo mobiliuosius telefonus. Į vieną voką vidutiniškai telpa 6 telefonai. Voką galite nunešti į artimiausią Omniva paštomatą. Norėdami išsiųsti voką iš Lietuvos turite sekti šiomis paprastomis instrukcijomis. Eikite į artimiausią Omniva paštomatą ir:
1) Paštomato ekrane pasirinkite "Verslo klientas".
2) Nuskanuokite barkodą, kuris bus pridėtas kaip lipdukas (jį užklijuokite ant siunčiamo voko prieš siuntimą).
3) Pasirinkite siuntos dydį "maža".
4) Įdėkite siuntą į paštomatą (durelės atsidarys automatiškai).
5) Uždarykite dureles ir paštomato ekrane paspauskite "Baigta".

Taip. Superkame ir sulūžusius telefonus, už kuriuos mokame 65% (sulūžęs), 25%. (sudužęs ekranas) ir 10% (neįsijungiantis) nuo interneto svetainėje nurodytos veikiančio telefono kainos. Išimtis – nepataisomi mobilieji telefonai. Tiesa, juos priimame ir tinkamai perdirbame, tačiau piniginės kompensacijos, deja, nemokame.

Meniu pasirinkite "Ieškoti mobiliojo telefono" mobiliojo telefono gamintoją ir pabandykite rasti telefoną pagal nuotrauką ir pavadinimą. Jei mūsų interneto svetainėje šio modelio nėra, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi ir nurodykite savo mobiliojo telefono markę, modelį ir būklę. Būtinai pateiksime jums pasiūlymą.

Superkame arba priimame visus mobiliuosius telefonus, nepriklausomai nuo jų amžiaus ir būklės. Mūsų interneto svetainėje yra išvardinta daugiau kaip 1800 įvairių modelių, tikimės, kad jų tarpe rasite ir savo telefoną.

Prieš pakartotinį mums atsiųstų mobiliųjų telefonų naudojimą yra ištrinami visi juose esantys duomenys. Prieš siųsdami savo telefoną mums, nukopijuokite visus Jums svarbius duomenis, nes po išsiuntimo atgauti telefone buvusių duomenų neįmanoma.

Veikiantis telefonas yra visiškai sveikas, be fizinių pažeidimų, turi akumuliatorių. Sulūžęs telefonas turi įvairių trūkumų, pvz., neturi akumuliatoriaus, tačiau pradeda veikti su mūsų testiniu akumuliatoriumi, turi fizinį pažeidimą, sudužęs displėjus/ekranas, trūksta detalių, sulūžę mygtukai ar jungikliai, sudužusi kamera, sulūžusi klaviatūra, garsintuvas, mikrofonas, pažeistas SIM kortelės skaitytuvas ar įkroviklio lizdas. Telefonas yra nepataisomas, jei jo motininė (PCB) plokštė yra sulūžusi, telefonas smarkiai pažeistas (pvz., lūžęs pusiau) arba pavogtas (užblokuotas IMEI)

Atlikę mokėjimą atsiųsime mokėjimą patvirtinantį elektroninį laišką. Jame nurodomos atsiųstų telefonų kainos ir jų būklė.

Pakanka vien telefono su akumuliatoriumi.

Gavę telefonus sumokėsime Jums per 48 valandas po įrenginio patikrinimo, tačiau įprastai pinigus pervedami per dieną po patikrinimo. Naudojame banko "Swedbank" paslaugas, jei pervedama į kitą banką, pinigai sąskaitoje gali atsirasti diena vėliau.

Pašto išlaidas esame už Jus apmokėję, t. y. telefonų siuntimas mūsų siuntimo voke Jums yra nemokamas.

Mokame tik už originalius gamintojo modelius. Visi mums atsiųsti suklastoti mobilieji telefonai yra sunaikinami ir už juos nėra mokama. Dažniausiai pasitaikantys padirbti modeliai yra, pvz., Samsung Galaxy S3/S4/S5/S6/S7, HTC One serijos ir Apple iPhone modeliai.

Taip. Tinkamai pakartotinai naudojame ir įkroviklius bei kitą papildomą įrangą, pvz., ausines, laidus ir t. t. NB! Už juos pinigai nėra mokami.

Mobiliojo telefono vertė priklauso nuo telefono markės, modelio ir būklės. Mūsų interneto svetainėje nurodytos kainos tiesiogiai priklauso nuo konkretaus telefono paklausos pasaulyje.

Telefono gamintojas dažnai yra nurodytas ant mobiliojo telefono korpuso priekinėje arba galinėje pusėje. Telefono modelis paprastai yra nurodomas ant IMEI lipduko, esančio po akumuliatoriumi arba įrenginio programinėje įrangoje.

Gali būti, kad už veikiantį ir geros būklės telefoną, pvz., Nokia 6100, pinigai nėra mokami. Taip yra todėl, kad šio telefono perpardavimo kaina yra tokia maža, kad ji nepadengia mobiliojo telefono tinkamam perdirbimui reikiamų išlaidų.

Taip. Priimame visus telefonus. Jei jie neturi vertės, nukreipiame juos tinkamam perdirbimui.

Į vieną siuntimo voką vidutiniškai telpa 6 mobilieji telefonai. Visada galima užsisakyti kelis siuntimo vokus. Jei turite daugiau nei 20 telefonų, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi, atsiųsime Jūsų telefonams didesnį voką.

Taip. SIM / PIN / PUK užrakto kodai telefono kainai įtakos neturi.

Ne. Operatoriaus užblokavimas telefono kainai įtakos neturi.

Reklamavimas

  1. „Samsung“ produktų pardavėjai (toliau – Pardavėjai) organizuoja išmaniųjų telefonų „Samsung Galaxy Note9“ išankstinio užsakymo akciją (toliau – Akcija).
  2. Akcija galioja internetinėse ir fizinėse Pardavėjų parduotuvėse, nurodytose interneto tinklapiuose samsung.com/lv/lt/ee (toliau – Parduotuvė).
  3. Akcija galioja nuo 2018 m. rugpjūčio 9 d. 19:00 iki 2018 m. rugpjūčio 23 d. 23:59 (toliau - Akcijos laikotarpis).
  4. Akcijos prekė yra išmanusis telefonas „Samsung Galaxy Note9“ (modelio Nr. SM- N960FZBDSEB, SM-N960FZKDSEB) (toliau tekste – Akcijos prekė).
  5. Klientai, kurie dalyvauja akcijoje, įgyja teisę nusipirkti Akcijos prekę su nuolaida kaip nurodyta toliau.
  6. Klientas privalo sekti tolimesnes instrukcijas iš Pardavėjo tiek, kiek tai susiję su Akcija.
  7. Siekiant šios Akcijos įgyvendinimo, kliento seno išmaniojo telefono iškeitimo vertė, kaip nurodyta toliau, nustatoma Redeem Nordics OÜ, Aardla 23, Tartu, 50110, Estija (toliau – Tvarkytojas).

Dalyvavimas Akcijoje iškeičiant įrenginį internetue

  1. Jei Akcijos laikotarpiu klientas nusiperka Akcijos prekę internetinėje Parduotuvėje, nurodytoje www.tagasiost.ee Estijoje, www.atpirkums.lv Latvijoje arba www.senainauja.lt Lietuvoje, ir pasirenka iškeisti savo seną išmanųjį telefoną, kaip nurodyta toliau, klientas įgyja teisę gauti iki 100 EUR papildomai prie seno išmaniojo telefono iškeitimo sumos, kaip nustatyta Tvarkytojo. Jei yra keičiamas „Samsung Galaxy Note“ serijos išmanusis telefonas, klientas gauna papildomą 100 EUR sumą už seną išmanųjį telefoną (toliau – Papildoma nuolaida).
  2. Iškeitimo procesą sudaro du etapai: jei perkant Akcijos prekę klientas pasirenka iškeisti savo seną išmanųjį telefoną, pirma 100 EUR suma bus iškart laikoma nuolaida, tuo tarpu, likusi suma klientui bus suteikta atlyginimo forma po to, kai klientas išsiųs savo seną išmanųjį telefoną Tvarkytojui.
  3. Tam, kad atlyginimas būtų suteiktas klientui nusipirkus Akcijos prekę, klientas privalo apsilankyti internetiniame tinklapyje, konkrečiai, www.tagasiost.ee Estijoje, www.atpirkums.lv Lietuvoje, nurodyti įsigytos Akcijos prekės IMEI kodą, pirkimo datą ir vietą, atlikti seno išmaniojo telefono įvertinimą ir užbaigti registraciją seno išmaniojo telefono iškeitimui iki 2018 m. rugsėjo 9 d. klientas pripažįsta, kad įvertinimo vertė yra tik pavyzdinė ir apytikrė. Tiksli iškeitimo vertė bus nustatyta Tvarkytojo.
  4. Po to, kai klientas atlieka įsivertinimą, klientas privalo panaudoti voką, kuris klientui bus suteiktas, tam, jog, naudojantis paskirtomis krovinių pervežimo paslaugomis, galėtų išsiųsti savo seną išmanųjį telefoną ir pasirašytą iškeitimo sutartį Tvarkytojui ne vėliau kaip 2018 m. rugsėjo 23 d. Siuntimas yra nemokamas. Jei klientas nepateikia savo seno išmaniojo telefono arba pasirašytos iškeitimo sutarties Tvarkytojui iki nustatyto termino, klientas nebetenka teisės įgyti atlyginimo.
  5. Savaime suprantama, jog kliento iškeičiamas išmanusis telefonas bus panaudotas. Vis dėlto, klientui nėra draudžiama iškeisti naują išmanųjį telefoną. Išmanusis telefonas ir visos jo dalys turi būti pagamintos originalaus gamintojo – jokie netikri išmanieji telefonai arba telefonai su dalimis, gautomis iš trečiųjų asmenų, nebus priimti.
  6. Seno išmaniojo telefono vertė priklauso nuo įrenginio techninės būklės ir modelio. Tvarkytojas įvertins seno išmaniojo telefono modelį ir techninę būklę, kliento įsivertinimo vertę ir patvirtins arba pakoreguos kliento įsivertinimo vertę. Klientas apie Tvarkytojo vertinimo rezultatus bus informuotas el. paštu.
  7. Klientas gaus atlygį, nustatytą Tvarkytojo įvertinimo metu ir Papildomą nuolaidą, jei buvo iškeistas „Samsung Galaxy Note“ serijos išmanusis telefonas, per tris darbo dienas nuo Tvarkytojo įvertinimo atlikimo dienos.
  8. Iki tol, kol klientas atiduoda savo seną išmanųjį telefoną paskirtai krovinių pervežimo įmonei, klientas privalo pašalinti savo išmanųjį telefoną iš visų susietų kliento paskyrų, įskaitant, bet neapsiribojant, „Google“ paskyra (visiems „Android“ išmaniesiems telefonams), „Samsung Account“ paskyra (visiems „Samsung“ išmaniesiems telefonams), „iCloud“ paskyra („iOS“ išmaniesiems telefonams) ir atlikti pilną gamyklinių parametrų atstatymą savo išmaniajame telefone. Klientui rekomenduojama susikurti atsarginę duomenų kopiją tam, jog jokia vertinga informacija nebūtų prarasta.
  9. Klientas privalo peržiūrėti iškeitimo sąlygas, kurias galima rasti tinklapyje, konkrečiai, www.tagasiost.ee Estijoje, www.atpirkums.lvLietuvoje, kurios bus taikytinos atliekant iškeitimą internetu

Dalyvavimas Akcijoje iškeičiant įrenginį ne internetu

  1. Jei Akcijos laikotarpiu klientas iš anksto užsisako Akcijos prekę Parduotuvėje, kur Pardavėjas informuoja klientus, kaip atlikti iškeitimą esant Parduotuvėje, užbaigia Akcijos prekės pirkimą iki 2018 m. rugsėjo 9d. ir iškeičia savo seną išmanųjį telefoną, kaip nurodyta toliau, klientas įgyja teisę gauti 100 EUR nuolaidą kartu su seno išmaniojo telefono iškeitimo verte, nustatyta Parduotuvės personalo. Jei iškeičiamas „Samsung Galaxy Note“ serijos išmanusis telefonas, klientas gauna papildomą 100 EUR nuolaidą.
  2. Tam, kad klientui būtų suteikta nuolaida, klientas privalo atiduoti savo seną išmanųjį telefoną Parduotuvės darbuotojams Akcijos prekės pirkimo metu. Jei klientas neatiduoda savo seno išmaniojo telefono Parduotuvės darbuotojams, jis nebetenka teisės įgyti nuolaidą.
  3. Seno išmaniojo telefono vertė priklauso nuo įrenginio techninės būklės ir modelio. Parduotuvės personalas įvertins seno išmaniojo telefono modelį ir techninę būklę ir pritaikys atitinkamą nuolaidą Akcijos prekei.
  4. Išmanusis telefonas ir visos jo dalys turi būti pagamintos originalaus gamintojo – jokie netikri išmanieji telefonai arba telefonai su dalimis, gautomis iš trečiųjų asmenų, nebus priimti.
  5. Iki tol, kol klientas atiduoda savo seną išmanųjį telefoną Parduotuvės personalui, klientas privalo pašalinti savo išmanųjį telefoną iš visų susietų kliento paskyrų, įskaitant, bet neapsiribojant, „Google“ paskyra (visiems „Android“ išmaniesiems telefonams), „Samsung Account“ paskyra (visiems „Samsung“ išmaniesiems telefonams), „iCloud“ paskyra („iOS“ išmaniesiems telefonams) ir atlikti pilną gamyklinių parametrų atstatymą savo išmaniajame telefone. Klientui rekomenduojama susikurti atsarginę duomenų kopiją tam, jog jokia vertinga informacija nebūtų prarasta.

Bendrosios sąlygos

  1. Akcija yra skirta tik mažmeninės prekybos klientams ir nėra susijusi su prekėmis, gautomis siekiant jas toliau parduoti.
  2. Bendrosios Parduotuvės pardavimų ir pristatymo taisyklės taikomos tiek, kiek Pardavėjas arba šios taisyklės nenurodo kitaip.
  3. Klientas praranda teisę į nuolaidą, jei nustatoma, kad klientas nesilaikė šių taisyklių arba nesąžiningai naudojosi Akcijos pasiūlymu.

1. Pirkėjo duomenys
Pirkėjo veiklos pavadinimas yra "Redeem Nordics" OÜ, įmonės kodas 11956374. Įmonė vykdo prekybos veiklą naudodama yra "Redeem Nordics" OÜ pavadinimą interneto svetainėje www.mobiler.lt. "Redeem Nordics" OÜ, naudodama įvairius prekybos kanalus, superka ir kaupia mobiliuosius telefonus, planšetinius kompiuterius ir iPod'us.
Pripažindamas sutarties sąlygas Klientas patvirtina, kad jis yra susipažinęs su sutarties sąlygomis bei interneto svetainėje " Mobiler.lt" esančia informacija.
2. Sąvokos
Klientu yra laikoma Šalis, kuri sudaro sutartį parduodant prekes įmonei "Redeem Nordics" OÜ, priima už prekes mokamą sumą ir laiko mobiliuosius telefonus, planšetinius kompiuterius bei iPod'us, kurie yra parduodami įmonei "Redeem Nordics" OÜ.
Pakartotinio naudojimo sutartimi laikoma sutartis, kurią užpildytą Klientas atsiunčia įmonei "Redeem Nordics" OÜ kartu su mobiliaisiais telefonais, planšetiniais kompiuteriais arba iPod'ais. Pakartotinio naudojimo sutartis nustato Šalių teises ir pareigas, jei raštu nėra susitarta kitaip.
Pakartotinio naudojimo paketu yra laikoma Pakartotinio naudojimo sutartis ir siuntimo vokas su paminkštinimais.
Mobiliaisiais telefonais yra laikomi mobilieji telefonai, planšetiniai kompiuteriai ir iPod'ai.
3. Mobilieji telefonai
Už mobiliuosius telefonus klientams mokamos sumos dydis priklauso nuo mobiliojo telefono markės ir modelio bei telefono būklės. Pagal būklę mobilieji telefonai yra skirstomi į penkias kainos klases: veikiantis, sulūžęs, sudužęs ekranas, neįsijungiantis ir nepataisomas. Už veikiantį mobilųjį telefoną mokama interneto svetainėje "Mobiler.lt" nurodyta visa kaina, už sulūžusį mobilųjį telefoną 65% nuo visos kainos, už telefoną su sudužusiu ekranu 25% nuo visos kainos, už neįsijungiantį telefoną 10% nuo visos kainos, už nepataisomą/užblokuotą (iCloud Activation lock, Checkmendi, Google/Samsung Accounti, My Xperia Theft Protection arba mobiliojo ryšio operatoriaus juodajame sąraše esantį) 0%.
Veikiantis: visiškai sveikas, be fizinių pažeidimų ir tvarkingas mobilusis telefonas su akumuliatoriumi.
Sulūžęs::
  • Akumuliatoriaus nėra, bet įsijungia naudojant testinį akumuliatorių
  • Fizinis pažeidimas
  • Trūksta detalių
  • Sulūžę mygtukai ar jungikliai
  • Sudužusi kamera, sulūžusi klaviatūra, garsintuvas, mikrofonas ir pan.
  • Pažeistas SIM kortelės skaitytuvas arba įkroviklio lizdas.
  • Pažeista programinė įranga
Sudužęs ekranas:
  • Sudužęs displėjus/ekranas
  • Sudužęs jutiklinis ekranas
  • Ekranas su pridegusiais dažais
  • Baltas ekranas
Nepataisomas:
  • Sulūžusi motininė (PCB) plokštė, didelis fizinis pažeidimas (pvz., per pusę lūžęs telefonas)
Neįsijungiantis:
  • Nepradeda veikti
  • Ne visiškai įsijungia (telefonas nepasikrauna, įjungiant užgęsta)
  • Smarkiai pažeistas (visiškai nėra ekrano, įmontuotas akumuliatorius yra išbrinkęs)
Užblokuotas:
Paviršiniai pažeidimai (pvz., įbrėžimai) ir mobiliojo telefono susidėvėjimas neturi įtakos už mobiliuosius telefonus mokamai kainai. "Redeem Nordics" OÜ neatsako už jai pristatomo mobiliojo telefono arba jo priedų būklę.
"Redeem Nordics" OÜ taip pat priima mobiliųjų telefonų akumuliatorius, akumuliatorių įkroviklius bei kitus papildomus priedus, tačiau jie neturi įtakos už mobiliuosius telefonus mokamai sumai.
Už iš su parduodamais arba pakartotinai naudojamais telefonais susijusių trečiųjų sutarčių vykdymą atsako Klientas. Prieš siųsdamas mobilųjį telefoną įmonei "Redeem Nordics" OÜ, Klientas privalo nutraukti visas minėtas su mobiliuoju telefonu susijusias sutartis. Klientas atsako už mobiliajame telefone esančių duomenų ištrynimą prieš parduodant mobilųjį telefoną įmonei "Redeem Nordics" OÜ.
4. Pakartotinio naudojimo sutartis ir sandorio vykdymas
Jei Klientas nori parduoti arba siųsti savo mobiliuosius telefonus pakartotiniam naudojimui, Klientas privalo naudoti Pakartotinio naudojimo anketą ir siuntimo voką su paminkštinimu. Klientas turi įrašyti Pakartotinio naudojimo sutarties reikiamus duomenis ir grąžinti Pakartotinio naudojimo sutartį kartu su siunčiamais mobiliaisiais telefonais siuntimo voke su paminkštinimais įmonei "Redeem Nordics" OÜ.
Pakartotinio naudojimo sutartį privalo vykdyti abi Šalys po to, kai Klientas grąžino užpildytą Pakartotinio naudojimo sutartį, o "Redeem Nordics" OÜ atstovas priėmė Pakartotinio naudojimo sutartį bei sandorio objektais esančius mobiliuosius telefonus. Tokiu atveju Pakartotinio naudojimo sutartis laikoma sudaryta.
Priimdama siuntą “Redeem Nordics" OÜ pirmiausia atidaro pakuotę, įvertina pakartotinio naudojimo mobiliųjų telefonų būklę ir sumoka būklę atitinkančią sumą, pervedant pinigus į Kliento Pakartotinio naudojimo sutartyje nurodytą banko sąskaitą sutartyje toliau aprašytu būdu. "Redeem Nordics" OÜ turi teisę dokumentuoti įvykius tinkamiausiu būdu.
“Redeem Nordics" OÜ turi teisę vienašališkai atsisakyti Pakartotinio naudojimo sutarties, jei siunta prieš atsitiktinio pažeidimo ar sunaikinimo rizikos perėjimą įmonei " Redeem Nordics" OÜ buvo pažeista arba jei Pakartotinio naudojimo sutartis yra užpildyta ne pagal instrukciją.
Klientas yra įvykdęs iš Pakartotinio naudojimo sutarties kylančią siuntos perdavimo pareigą po to, kai perduoda siuntą vežėjui. "Redeem Nordics" OÜ turi teisę į visą siuntos turinį, nepriklausomai nuo daiktų kiekio ir kokybės.
5. Kaina ir mokėjimo būdas
Po to, kai "Redeem Nordics" OÜ nustatė mobiliųjų telefonų markę, modelį ir būklę, apskaičiuojama pirkimo kaina, kurią "Redeem Nordics" OÜ sutinka mokėti už mobiliuosius telefonus. Pirkimo kaina už mobiliuosius telefonus priklauso nuo interneto svetainėje "Mobiler.lt" nurodytos sumos ir mobiliųjų telefonų būklės, aprašytos 3 punkte.
Mokėjimas vyksta pervedant pinigus į Kliento Sutartyje nurodytą banko sąskaitą. Atsiskaitomosios sąskaitos numeris privalo būti nurodytas Sutartyje ir tai turi būti Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje arba Suomijoje veikiančio banko atsiskaitomoji sąskaita, kuri priklauso Klientui.
"Redeem Nordics" OÜ įsipareigoja sumokėti už mobiliuosius telefonus ne vėliau kaip per 48 valandas, skaičiuojant nuo mobiliųjų telefonų priėmimo momento. Mokėjimas reiškia tai, kad banko pervedimas arba mokėjimo pavedimas pereina iš "Redeem Nordics" OÜ Klientui. Mokėjimo patvirtinimui Klientui išsiunčiamas elektroninis laiškas, kuriame yra nurodyti mobiliųjų telefonų markė, modelis, būklė ir kaina.
"Redeem Nordics" OÜ įsipareigoja tinkamai apdoroti visus atsiųstus mobiliuosius telefonus ir tada, kai už mobilųjį telefoną Klientui nėra mokama dėl blogos mobiliojo telefono būklės ir pardavimo vertės nebuvimo. Tinkamai vykdant Pakartotinio naudojimo sutartį, "Redeem Nordics" OÜ siuntėjui mobiliųjų telefonų negrąžina.
6. Asmens duomenų apsauga
"Redeem Nordics" OÜ administruoja klientų registrą, kuriame esantys duomenys yra naudojami ryšio su klientu palaikymui ir organizavimui registro instrukcijoje nustatytu būdu ir pardavimui. Pasirašydamas Pakartotinio naudojimo sutartį, Klientas sutinka su savo asmens duomenų apdorojimu ir duoda savo sutikimą.
7. Piktnaudžiavimas ir piktnaudžiavimų užkirtimas
"Redeem Nordics" OÜ praneša apie visas įvykusias apgavystes, bandymus padaryti nusikalstamas veikas ir kitas neteisėtas veikas. Nusikaltimų ar kitų neteisėtų veikų atveju arba norėdama jiems užkirsti kelią, "Redeem Nordics" OÜ turi teisę registruoti duomenis atitinkamame registre. "Redeem Nordics" OÜ turi teisę pranešti policijai apie nusikaltimus, vogtų daiktų naudojimą ir apgavystes.
"Redeem Nordics" OÜ turi teisę pateikti policijai reikiamą informaciją apie sudarytus ir anuliuotus sandorius ir suteikti policijai priėjimą prie "Redeem Nordics" OÜ klientų registro.
Redeem Nordics OÜ
Westendintie 1, 02160 Espoo, Finland
www.mobiler.lt
info@mobiiliringlus.ee